Lamu en català
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum dedicat a una de les millors obres de Rumiko Takahashi doblades al català, benvinguts al fòrum de la Lamu en catalá.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo)

Ir abajo 

T'agrada això que estic fent?
Sí, m'agrada
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Psí... No'ta malament...
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Meh, regular, regular...
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
No, no m'agraden els retellings ni els fanfics ni aquest rotllo que us porteu alguns. No res personal, eh!
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
No, però es nota que t'hi poses
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
No, i ets un ésser maligne i insuportable. Les teves aixelles oloren a cabrales i ta mare a cobaia.
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
La mare de Boabdil durant la presa de Granada, 1492
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_lcap20%Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 0
 

AutorMissatge
scaramanga
Humà
Humà



Mensajes : 12
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Empty
MissatgeAssumpte: Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo)   Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) I_icon_minitimeDv Oct 05, 2012 1:40 pm

Crec que l'espai seria aquest... A veure... I had a blog...

http://osfrikiadas.blogia.com/

I ara tinc aquest altre:

http://casitafreak.blogspot.com.es

I a part de tot tipus de ximpleries, de vegades publico fanfics, i de vegdes m'agafa per fer retellings en clau manganime de la sèrie Bond (és a dir, no són originals: em baso en les pel·lis i novel·les per re-explicar-les a la meva manera), de la que en sóc un gran admirador. I UY hi participa. Obro aquest post per anar publicant les entregues amb repartiment de Lamu (en castellà. Sorry). Els comentaris serán benvinguts.

Vull fer constar el meu agraïment a l'Enzo, administrador d'aquest fòrum, en situar la nissaga cronològicament.

LINKS

Missió 0: El reclutament (aquesta me l'he inventada jo)

Acte 1er
Acte 2n
Acte 3r
Acte 4rt

Missió 1: Contra el Dr. Nie

Acte 0
Acte 1r
Addenda Acte 1
Acte 2n
Acte 3r
Acte 4t
Acte 5è
Acte 6è
Acte 7è

Entrega 8

Entrega 9

Entrega 12

Entrega 13

Entrega 14

Entrega 16

Entrega 19

Entrega 20



Editat per darrera vegada per scaramanga el Dg Oct 28, 2012 12:13 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
scaramanga
Humà
Humà



Mensajes : 12
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo)   Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo) I_icon_minitimeDg Oct 28, 2012 12:08 am

He afegit capítols i una enquesta, que m'encanta fer-ne.


Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja que tenim carta blanca... Quasi-Fanfic: Homenatge a UY i l'agent 007, by scaramanga (i aportació d'Enzo)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Lamu en català :: Multimèdia-
Canviar a: